woensdag 31 oktober 2012

Fabrics - Stofjes

I received the most beautiful Japanese fabrics form Ayumi. I plan on using them for the "Green Tea and Sweet Beans" quilt, for which I bought Jen Kingwell's pattern some months ago. An Australian pattern, Japanese fabrics and the quilt will be made in Belgium. Three continents in one quilt and I didn't even have to leave home. Internet really has changed our world (I know, I'm from a generation that can still be amazed by that).

Ik heb prachtige Japanse stofjes ontvangen van Ayumi. De bedoeling is ze te gebruiken voor de "Green Tea and Sweet beans" quilt, waarvan ik Jen Kingwell's patroon gekocht heb een paar maanden geleden. Een Australisch patroon met Japanse stoffen, en de quilt wordt gemaakt in België. Drie continenten in één quilt, en allemaal geregeld van uit mijn luie zetel. Internet heeft toch echt wel de wereld veranderd (tsja, ik ben nu eenmaal van een generatie die daar nog steeds door kan verbaasd staan).
































From top to bottom and left to right:
Van boven naar beneden en van links naar rechts:
1) Suzuko Koseki French daisy dots plaid blue
2) Suzuko Koseki French daisy dots plaid brown
3) Retro flowers on polka dots in purple
4) Retro flowers on polka dots in blue
5) Suzuko Koseki large polka dots aqua
6) Retro flowers on polka dots in red
7) Junko Matsuda for D's Selection colourful dots
8) Retro flowers on polka dots in navy
9) Kumiko Fujita text print in white

And some extra's Ayumi send me!
En een paar extra's die ik zomaar gratis en voor niets erbij kreeg van Ayumi!

1 opmerking:

  1. Prachtige stofjes heb je gekocht, heerlijk toch dat je zomaar japanse stofjes kan kopen vanuit je eigen huis. Niks uren rijden en het dan toch net niet kunnen vinden. De quilt die je wil gaan maken is echt super mooi. Moet je nog veel stofjes kopen voor je aan de slag kan? Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...