donderdag 17 mei 2012

een eerste bericht

Na vele maanden aarzelen heb ik me er dan eindelijk aan gezet: een blog. Het is de bedoeling redelijk regelmatig berichten te posten over wel en wee van de naaizolder. Soms zal ik pogingen ondernemen om in het Engels te schrijven, omdat de quiltwereld nu eenmaal vooral uit Engelstaligen bestaat. Maar gelet op mijn povere actieve kennis van deze taal, zal ik dat toch tot een minimum trachten te beperken!
Alles zal nog wat moeten groeien en hopelijk bloeien, en dan zien we wel!

1 opmerking:

  1. Anne, congrats for starting your own blog! I'm still working on mine but hoping to get it started before we leave for London! Can't wait to meet you there! Happy Quilting (and blogging)!!!
    Greetings from Germany
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...